Friday, April 24, 2015

Senaman SEMINIT untuk KURUS

Hello peeps,

Korang sihat > mood ade baik tak ? hehee. Ok, today aku nak share 1 senaman mudah, semua orang boleh buat. Yang berkerjaya pakai skirt pun boleh. Tak terkecuali makcik pakai baju kurung jual nasi lemak. ^_^ Senaman ni, korang boleh lakukan bila-bila masa. Tapi tempat tu kenelah berpada sikit. Kang padah jadinya! hahaa.
aku tak tanggung.

Macam aku, kerja selalu duduk. Berat bontot nak bangun.. Kalau boleh pergi mesin photostate nak aje aku sorong badan aku naik kerusi beroda ni. Haihh.. dah boleh ukur tahap kemalasan 'garfield' semakin berganda-ganda. Ok, kekdahnya.. bila korang pergi ke tandas.. Tak ade ape nak buat, nak mengolar dalam tandas tu boleh cuba senaman kat bawah. Alaa.. buat sikit-sikit, lama-lama jadi bukit. Bukit kat punggung.
ohh yeahh !! serioss korang kene TRY.


Ni version pic kene tapis la. hik hik. Dalam HP aku letak pic yang memberangsangkan minat dan motivation aku. NAK and MESTI nak jadi cantik dan firm. Barulah tak malu tengok depan cermin.. Mane tahu lepas 30 hari korang buat, terpandang JLO dalam cermin. Tak pun minah salleh pakai bikini kat pantai.. Wahh !! so awesome .


'' pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas ''

No comments:

Post a Comment