Thursday, January 16, 2014

Aku dan R.E.M.A.J.A


HAI awek-awek comel & pakwe-pakwe hensem =)

cewahhh ~ comel ke? hensem ke? yang penting siapa yang baca blog aku.
Memang cantik, cun, hensem, kachak dan seangkatan dengannya. heheee. Jangan Sentap k!
Kembang kuncup hidung tu aku dapat bayangkan. huhuuu. Sekali skala kena puji kan? apa salahnya. mihhmihhmih

Semalam tepat 15 Jan 2014, kawan-kawan yang kat krangkraf send 1 gambar.hehee. 
Dramatik giler penulisan aku ni. Siap tag kat instagram. Kat Facebook pun ade.
Tapi aku memang jarang bukak FB. Busy benor la gamaknya. hahaaa.




Aku terlupa yang gambar kiteorang akan keluar semalam. Aku aje yang tak excited kot. huhu
Hari ni pun aku belum sempat nak beli majalah R.E.M.A.J.A. Agak susah nak cari.
Kena pergi mall or kedai-kedai yang terpilih aje k.

So, siapa yang suka layan REMAJA jangan lupa dapatkan edisi 15 JAN.




Entry pendek dari aku sebelum aku bercuti panjang dan menyepi dari dunia vlog !!

Wait for next entry ~ banyak yang beratur nak publish ni =)


'' Selamat Menyambut Thaipusam Dan Bercuti Bersama Keluarga ''


No comments:

Post a Comment