Monday, January 6, 2014

P1 WiMax Yang Tak Reti BAHASA !!



Mood Isnin aku di 'spoil' kan oleh :



p1 max tipu pelanggan


Sebelum korang-korang buat complain pasal P1 WiMax, aku memang sudah terkena.
Just malas nak tulis pasal benda tu. Aku fikir dah settle masalah aku dengan benda bodoh ni.

Today, P1 Wimax hantar 'Statement Of Account' !!
Makian percuma dalam hati dah berbakul-bakul. Aku tak nak kotorkan mulut aku dengan makian percuma secara lisan yang bertubi-tubi.

Aduhai !! aku rasa budak baru belajar baca pun tahu, isi penting yang aku hantar kat kau. Siap aku hantar kronologi email aku kat pihak engkau. Complaint secara berhemah aku sudah buat.
ape lagi engkau NAKK ?

NOTA : Aku terpaksa menghentikan penulisan. Tengah ambil mood redghaa dalam terpaksa.
Nanti dah waras aku sambung lagi. Siapa yang mengalami nasib yang sama seperti aku. Boleh jadi tukang komen penyedap rasa =(



No comments:

Post a Comment