Monday, December 30, 2013

Throw Back - Gathering At Putrajaya


Selamat hari Isnin Kawan-kawan >_<
Kat tempat aku, hujan non stop dari petang tadi.
Memang tak boleh nak keluar. Dok rumah diam-diam sudahhh.

Untuk mengisi masa kosong aku dengan keboringan.
a.k.a menyampah esok harus kerja. heheee
Aku update entry lagi. hehe. propa tadi nak tidur.
so, aku memang update entry-entry sudah bersawang dalam draft.
Sepatutnya aku publish awal December. Tapi tu la nak kata Busy melampau itu tak adelah sangat.
Cuma tak ada masa ajee. Adoi, panjang sangat celoteh aku malam ni.

So, dipendekkan cerita, beberapa minggu yang lepas.
Aku memenuhkan agenda hujung minggu yang kosong.
Gathering kecil-kecilan Shaklee kat Putrajaya.

No! no.no.. aku bukan penjual Shaklee.
Akak aku sahaja yang mendaftar sebagai Ahli.
Sebab kami adalah penguna tegar dan tak tegar produk itu. Bukan aku nak promote ke ape.
Kalau aku tak promote pun, korang mesti sudah tahu keberkesanan Shaklee kan?

Ada 2 misi penting yang harus aku settle kan.
1st- Ada tempahan Satay untuk gathering.
Kalau nak tempah boleh contact aku ohkey ? hahh! yang ini aku memang nak PROMOTE.
2nd - Jemputan dari kawan lama merangkap customer. Kenalah join.
Makan pun free. hahaha ( kejam giler )



on the way nak pergi putrajaya kenalah snap dulu *syok sendri*
Muka mengantuk frust kena bangun pagi.. hik hik hik


Anak kawan aku. Memang comel then tak takut orang.
Memang aku gomol-gomol budak tu. hehee
Geram tengok pipi Annur tembam giler.


Memang dah lame mengidam makan kek Red Velvet ni.
Sedap sangat. salah sorang dari yang join sumbangkan.
Semua ni, dia yang buat. aku pun dah lupa siapa namanya.
Tapi, kalau aku tempah. aku bagi contact ye. hehe

Ada butterscotch and brownies. Pun sedap.
Marvellosss. Tengok kek banyak-banyak rambang mata.
Nak makan mana satu. hikhikhik >_<

08 Dec 2013. Aku baru terperasan. Esok 9 Dec birthday aku.
Kira, advance birthday la. dapat makan kek awal-awal.

Iskk. dah tua macam ni. tak mengharap ada sambutan.
kiki. kek tak payah tunggu hari jadi dah selalu makan.

Tapii ......
So, surprise to me! hehehe
Tak sangka bungkusan dari sarawak tepat sampai pada masanya,
pagi-pagi 09 Dec. Birthday aku. posman dah tercongok.


Nak tahu apa yang aku dapat ? dari Siapa?
jeng..jeng.jenggg.
hehee. nanti aku kongsikan. Next entry.



* maaf entry macam cincai. hehe. tapi jari gatal nak update *
** good night everybody **


No comments:

Post a Comment