Tuesday, December 3, 2013

Kad Bank Hilang !!!!




Time sudah bergaji ! time tu la nak hilang!
Bila tak bergaji tak nak pulak hilang.
Saborrr aje den.

Hurrmm.. Tak pasal-pasal kena call CIMB 
untuk ''BLOCK'' card.

Aiyoo-yoo . Itu tak memeningkan lagi.
Nak pulak pergi branch. Ambil kad baru.
Sungguh aku tak suka! huhhh

Kalau ada siapa-siapa mengalami nasib malang
tak berbau taik kucen.
Boleh ikut step macam aku :

#1 - Call CIMB customer services
1300-880-900
(pilih laporkan kehilangan kad ATM)

#2 - Sudah lapor. Esokan hari korang pergilah branch terdekat. Buat kad baru.
Dengan bayaran RM12 sahaja (TUNAI)
Perlukan dokument : I/C atau Surat beranak atau Lesen.

Nasib ade back up money kat Maybank
Cakap pasal maybank ni. secara jujur dan telus aku menulis.
Aku lebih suka web maybank yang lama.
Lagi laju processing time. Sekarang punya sistem.
Mak ai! punya lembab macam siput sedutt.
Geram pulak hati kita !

Aku pun tak tahu peningkatan taraf apa.. taraf hidup.
Seriously, amat melambatkan perjalanan hidup aku.
Cewahh~ ayat tak bolehh tahan.

'' aku tak pernah guna services bank yang lain, so aku tak tahu ''


4 comments:

  1. Berapa kad baru nk bwt klu hilang

    ReplyDelete
  2. Baru kad.buatso .hilang bnk kad ..nak kad baru buat.30atau31aku .gaji.

    ReplyDelete
  3. Saya kerja sentul.bnkkad hilang.apa nak buat Saya.

    ReplyDelete
  4. Kalu ic hilang jugok nk buat at bank baru boleh kea

    ReplyDelete